Kas oled märganud, et Eesti suurima külastatavusega äriportaal Inforegister on viimasel ajal oluliselt värvilisemaks muutunud? Just nimelt. Lisaks firmade finantsseisudele, krediidisoovitustele, ärivõrgustikele jms leiab Inforegistrist nüüd ülevaateid ka ettevõtete teenuste, toodete ja kampaaniapakkumiste kohta. Juba alates 2017. aasta kevadest on võimalik igal firmal anda oma profiilile unikaalne välimus – esile tuua oma pakutavaid tooteid, teenuseid, sooduspakkumisi ja tugevdada brändi. Poole aasta jooksul on bränditurunduse oma firma jaoks tööle pannud juba enam kui 1800 ettevõtet. Käesolevas artiklis toomegi näiteid sellistest firmadest, mis on Inforegistri profiili oma turundusplaani lisanud.
Kuidas bränding Inforegistris töötab?
Igal firmal on võimalik paigaldada oma firma profiilile kuni 5 bännerit. Seejuures on Sul võimalik bännereid tellida ka teiste firmade reklaamideta profiilidele ning kasutada ka läbivat reklaamipinda Inforegistris. Loe lisaks ja küsi soodsat pakkumist brändingu infolehelt.
Täpselt sihitud turundussõnumid neile, kes Su ettevõtte vastu huvi tunnevad
Ettevõtte profiili kujundamine on nutikas viis eristuda ja jääda silma just neile, kes Inforegistris konkreetses valdkonnas tegutsevate firmade tausta kontrollivad, et ostuks või koostööks valmistuda. Kuna tihtipeale jõuab Google’i vahendusel ettevõtte kohta infot otsiv inimene esimese asjana Inforegistri lehele, et tausta kontrollida, on oma toodete/teenuste tutvustamine Inforegistri profiilil hea viis koheselt huvi tekitada ja profiili külastaja bännerite abil juba ettevõtte kodulehele suunata.
Näited ettevõtetest, mis Inforegistri bränditurundust juba kasutavad















Kui said inspiratsiooni ja soovid ka oma ettevõtte profiilile unikaalse välimuse anda, siis vaata lisaks ja küsi soodsat pakkumist brändingu infolehelt.