Kuidas maandada müügiga seotud riske ja leida uusi müügikontakte?

Kuidas leida uusi müügikontakte?

Üks igapäevasemaid väljakutseid, millega ettevõtted silmitsi seisavad, on seotud müügiga. Ühtelt poolt on vaja leida uusi müügivõimalusi, kuid teiselt poolt on vaja ka jälgida, et müügiga seotud riskid oleksid maandatud. Inforegister tuleb appi mõlemal juhul. Inforegistrist saad vaadata oma uute ja olemasolevate klientide, konkurentide ning äripartneritega seonduvat infot arusaadaval viisil ja koheselt – just sel hetkel, kui selleks tekib vajadus.

Müügiga seotud riskide maandamine

Suurte müügitehingute ja uute klientide puhul soovitame alati enne krediidi andmist tutvuda kliendi krediidivõimega krediidiraporti lehel ning vaadata ka ettevõtte ärivõrgustikku, mis kuvab visuaalse pildi kliendi ettevõttega seotud isikutest ja teistest ettevõtetest. Selliste tegevustega on võimalik oluliselt vähendada valede krediidiotsuste tegemist, mis lõppkokkuvõttes aitab sul hoiduda rahalistest kahjudest.

Ärivõrgustik Inforegistris
Ärivõrgustikud joonistavad arusaadava pildi ettevõtete juhatuse liikmete ja omanike seostest teiste ettevõtete ja inimestega

Ettevõtte usaldusväärsus ja nõuanded iga riskiklassi jaoks

Krediidiraporti lehel näidatud Krediidiskoor aitab ühe numbri abil teha kiireid otsuseid, mille tegemiseks võib muidu kuluda tunde, sest Krediidiskoor koondab kogu kliendiinfo ühte numbrisse, mis annab kohese hinnangu ettevõtte krediidivõimest ja usaldusväärsusest. Krediidiskoori number jääb alati vahemikku 0 – 1, kusjuures null tähendab madalat riski ja üks kõrget riski ning otsuste tegemise lihtsustamiseks on vahemik jaotatud viite riskiklassi.

Krediidiraport Inforegistris
Inforegistri krediidiraportid näitavad väga selgelt, kui hästi ettevõtted täidavad oma kohustusi riigi ja äripartnerite ees

Inforegistri krediidiraportis on Krediidiskoor näidatud ühe numbrina ja mida suurem on see number, seda riskantsem on selle ettevõttega äri teha. Graafikud näitavad Krediidiskoori ka 9 kuud ajas tagasi ja 9 kuud asjas edasi, et tuua otsuste tegemiseks vajalik ajaline info kokku ühte oleviku punkti.

Allolev pilt kirjeldab Krediidiskoori toimimise põhimõtet ning näitab, kuidas kujunevad riskiklassid, ning annab üldised juhised tegelemaks nii kõrgesse kui madalasse riskiklassi kuuluva kliendiga.

Krediidiskoori riskiklassid - kui riskantne on müüa

Uued müügikontaktid ärivõrgustikest ja sarnaste ettevõtete vaatest

Müügi kasvatamine uute müügikontaktide leidmisega on Inforegistri abil lihtne, sest ärivõrgustikud ja sarnaste ettevõtete vaade võimaldavad leida veel avastamata müügivõimalusi. Näiteks kui müüd tooteid mõnele konkreetsele ettevõttele, siis selle ettevõtte ärivõrgustiku uurimisel võid leida teisi samast või mõnest teisest valdkonnast ettevõtteid, kellele sinu firma tootevalik samuti kasu võib tuua. Kui uurid Inforegistris mõnda juba olemasolevat või uut klienti, siis üldvaate lehel saad edasi liikuda kõigi sarnaste ettevõtete juurde, kes tegutsevad samas valdkonnas vajutades „Sektor ja tegevusala“.

Müügikontaktide otsimine - sarnased ettevõtted Inforegistris

Sarnaste ettevõtete nimekirjast leiad uusi potentsiaalseid kliente. Klikkides firma nimele saad vaadata lisainfot ja leiad kohe ka info ettevõtete taga olevate inimeste kohta.

Proovi uute müügikontaktide leidmine Inforegistri lehel kohe järele

Lisalugemist samal teemal:

Artikli esialgne autor on Mario Lõhmus.

FacebookLinkedInTwitterGoogle+

Loe järgmisena